تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود ملی‌پوشان والیبال به‌خط شدند
سرخط خبرها

جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۲۲۵۲۰
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
  • ۱
جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس
استقلال در شرایطی جمعه شب مقابل شمس آذر قرار می‌گیرد که یک روز قبل از این دیدار پرسپولیس در آبان مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال و شمس آذر در بازی رفت خالق صحنه‌های جذابی بودند و توانستند فوتبالی زیبا و تماشایی را به معرض نمایش بگذارند. این دو تیم در بازی رفت موفق شدند در مجموع چهار بار توپ را از روی خط دروازه عبور دهند که سهم هر تیم دو گل بود. برای شمس آذر نسایی و گودرزی گل زدند و برای آبی‌ها آرمان رمضانی و کوین یامگا که البته دومی دیگر در ترکیب آبی‌ها حضور ندارد و به رغم آنکه امیدواری‌هایی داده شد تا شاید در هفته‌های پایانی لیگ دیده شود، اما این دوری همچنان تداوم خواهد داشت. البته جواد نکونام به فقدان این بازیکن عادت کرده وهفته‌ها است بدون یامگا در لیگ طی طریق می‌کند و به خوبی هم توانسته خودش را در صدر نگه دارد. جایی که سرمربی استقلال عمیقا دوست دارد تا پایان لیگ دراختیارش باشد و درنهایت جام قهرمانی را صاحب شود.

امتیاز گرفتن از شمس آذرقزوین که سعید دقیقی را در ترکیب خود دارد چندان ساده نیست به خصوص اینکه علاوه بر رجوع به سابقه بازی دو تیم می‌بینیم قزوینی‌ها در دو هفته اخیر ذوب آهن و فولاد را شکست دادند و با دو برد پی در پی گام به میدان رقابت با آبی‌ها می‌گذارند. شمس آذر از روند ناکامی که در نیم فصل دوم شروع کرده بود به کلی فاصله گرفته و آنها هرگز نمی‌خواهند با شکست احتمالی مقابل مدعی قهرمانی لیگ برتر دوباره به همان وضعیت هفته‌های آغازین بازگردد و درموقعیتی قرار بگیرند که جایگاه‌شان دوباره به مخاطره بیفتد. شمس آذر از آن جمله تیم‌هایی است که مشتی بازیکن جوان و گمنام را به فوتبال ایران معرفی کرده و قطعا اگر آخر فصل بخواهیم یکی از باشگاه‌های جریان‌ساز درفوتبال ایران را معرفی کنیم باید دست بگذاریم روی تیمی که دقیقی به فوتبال ایران معرفی کرد.

اما به هرحال تقابل با استقلال که از نظر مهره یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و یک مربی سرد و گرم چشیده را روی نیمکت خود می‌بیند چندان هم ساده نیست و شمس آذر اگر می‌خواهد اتفاقات بازی رفت را دوباره تکرار کند و احیانا از استقلال امتیاز بگیرد باید بازی متفاوتی را در ورزشگاه آزادی به نمایش بگذارد و به خیال اینکه به سادگی با امتیاز از میدان رقابت با استقلال آن هم مقابل تماشاگرانش خارج می‌شود، گام به این رقابت نگذارد.

البته برای استقلال ممکن این بازی به واسطه برتری پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان که یک روز قبل از این دیدار در آبادان انجام می‌شود به لحاظ روحی و روانی قدری دشوار هم باشد. هرچند که این احتمال را هم نباید از ذهن دور کرد که قطعا امتیاز از دست دادن سرخ‌ها در بازی امروز استقلال را با آرامش فکری بیشتری مقابل شمس آذر قرار خواهد و برگزاری بازی پرسپولیس یک روز قبل از بازی استقلال به طور کلی هم مزیت هم محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
MOBIN
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
0
0
انشالله استقلال تهران قهرمان لیگ شود و پرسپولیس به صنعت نفت آبادان ببازد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->